Bitcoin Forum
January 11, 2026, 08:59:39 AM *
News: Due to a wallet-migration bug, you should not upgrade Bitcoin Core. But if you already did, there's no need to downgrade.

Home   Help Search Login Register More  
Warning: One or more asktom.cf users have reported that they strongly believe that the creator of this topic is a scammer. (Login to see the detailed trust ratings.) While the asktom.cf administration does not verify such claims, you should proceed with extreme caution.
Pages: « 1 2 [3] 4 »  All
  Print  
Author Topic: [ANN] vDice Ethereum Blockchain Gokken|| Crowdsale is nu gaande!  (Read 7319 times)
coinhugger (OP)
Hero Member

Activity: 728
Merit: 500

View Profile
December 11, 2016, 04:50:32 AM
Last edit: December 12, 2016, 01:14:48 PM by Mitchell

Hoeveel dagen duurt de ICO nog? Misschien dat ik nog wat vDice aanschaf.
Jammer dat de bonus niet zo lang duurde.
Wel fijn dat het max 130% was en 120% in week 2. Stuk realistischer dan bonussen van 150% of meer.
Dat komt scammy over en het moet ERGENS van betaald worden.

Maar als de ICO nog even open staat denk ik erover na.

Hey johanh, de ICO duurt nog tot 15 December, dus je hebt nog 4 dagen de tijd!

Ik denk er zelf ook nog aan om wat extra vSlice aan te schaffen.

Volgens mij nog een week, maar dat weet coinhugger vast beter?

Wanneer zou de nieuwe wallet actief zijn? Deze ETH wallet met tokens is verder niet verkeerd, maar een echte vDice wallet zou geweldig zijn.
Ben verder heel benieuwd hoeveel vaart het team zet nadat de ICO afloopt. Al genoeg projecten gezien die direct na de ICO gewoon instortten..
Dus ik hoop dat er binnen 1 a 2 weken daadwerkelijk nieuws is te melden.

Andre

Ik geloof dat het vDice werkt aan een eigen vSlice wallet en er zal een functie in de wallet zitten om maandelijks de winst te incasseren voor de hoeveelheid vSlice die je in je wallet hebt.

Daar kijk ik dus wel naar uit. Maar inderdaad, ik hoop dat ze snel het vDice spel dat er nu al is gaan verbeteren en dat er spellen zoals poker worden toegevoegd om de populariteit van het platform snel te laten groeien en er voor de houders van vSlice meer winst te behalen valt.

Er is nu een fantastisch nieuw grafisch ontwerp voor vSlice met mooi logo en betere structuur.

Wil je het zien. Ga dan naar: https://asktom.cf/index.php?topic=1691524.0

Kom en stem om vSlice op Poloniex te krijgen!

Ga naar:  https://poloniex.com/coinRequest

Wat is de naam van de munt?

What is the name of the coin? *

vSlice

Wat is het symbool van de munt?
What is the coin's symbol? *

VSL

Link alsjeblieft naar de aankondigingspagina.
Please link to the announcement page. *

https://asktom.cf/index.php?topic=1691524.0

Als de munt een website heeft, geef de link dan hier.
If the coin has a website, please link it here.

http://www.vslice.io/

Als de munt een block explorer heeft, link deze dan hier.
If the coin has a block explorer, please link it here.

https://etherscan.io/token/vSlice

Leg alsjeblieft uit waarom je deze munt toegevoegd wil zien op de wisselkoers markt.
Please explain why you would like to see this coin added to the exchange. *

vSlice is een winst delend meta-token op het Ethereum Blockchain. Het is beveiligd door het Ethereum netwerk en blockchain.

vSlice biedt een deel van de winst voor alle spellen die gebonden zijn aan het vDice platform.

vDice bij naam genoemd op de gerenomeerde nieuws organisatie Econotimes.

Wil je weten wat zij over vDice schrijven, klik dan op de link hieronder. Laat ons weten wat je ervan vindt.  

Een serie door Econotimes over ICOs noemt vDice

[/b]
glorytime
Sr. Member

Activity: 354
Merit: 250

View Profile
December 11, 2016, 05:18:47 AM

Dit begint dus nu echt op een mega succesvol project te lijken als we afgaan op de hoeveelheid aandacht het krijgt van de publieke media.

Ben heel benieuwd hoe dit zich verder gaat ontwikkelen.

coinhugger (OP)
Hero Member

View Profile
December 11, 2016, 05:34:19 AM
Last edit: December 12, 2016, 01:15:09 PM by Mitchell

Dit begint dus nu echt op een mega succesvol project te lijken als we afgaan op de hoeveelheid aandacht het krijgt van de publieke media.

Ben heel benieuwd hoe dit zich verder gaat ontwikkelen.

Ik was ook aangenaam verbaasd naar de aandacht rond dit project. Deze ICO heeft nu een waarde van rond de 2 miljoen, dat is behoorlijk veel geld om het vDice platform mee uit te breiden met een paar aantrekkelijke spellen.

De aandacht omtrend vDice zal ook de nodige ontwikkelaars en programmeurs aantrekken die interesse hebben om 'third-party' applicaties te schrijven voor het platform en gebruik te maken van de beveiliging via de Ethereum blockchain.

Voor diegenen die interesse hebben om meer te weten over Jason Colby van het vDice team dan is hier je kans.

Jason was deel van het originele team dat Ethereum vormde in den beginne. Hij was betrokken bij de ontwikkeling van Ethereum van 2014 tot 2016 in het Berlin ETHDev hoofdkantoor. Hij heeft een groot vertrouwen in het success van 'slimme contracten' op de blockchain.

Lees nu een exclusief interview met Jason via de onderstaande link: 

glorytime
Sr. Member

View Profile
December 11, 2016, 05:51:53 AM

Voor diegenen die interesse hebben om meer te weten over Jason Colby van het vDice team dan is hier je kans.

Jason was deel van het originele team dat Ethereum vormde in den beginne. Hij was betrokken bij de ontwikkeling van Ethereum van 2014 tot 2016 in het Berlin ETHDev hoofdkantoor. Hij heeft een groot vertrouwen in het success van 'slimme contracten' op de blockchain.

Lees nu een exclusief interview met Jason via de onderstaande link:  

Dat was een inzichtelijk interview. Bedankt voor de link.   Cool

coinhugger (OP)
Hero Member

View Profile
December 11, 2016, 11:17:49 AM

vDice heeft gekozen om de service van Random.org te gebruiken om echt random nummers te genereren voor het dobbelsteen spel.

Random.org heeft meer dan tien jaar ervaring met het genereren van ECHTE random nummers via het gebruik van atmosferische storingen.  Vele methoden om Random nummers te genereren zijn op de lange duur voorspelbaar met algoritmes dus het is belangrijk als het om geld winnen gaat in een gokspel dat de nummers niet voorspelbaar zijn. Ik ben daarom blij dat vDice gekozen heeft om met Random.org te werken.

Voor meer info ga naar: http://random.org

andre1980
Sr. Member

Activity: 436

View Profile
December 11, 2016, 11:43:29 AM

Ik geloof dat het vDice werkt aan een eigen vSlice wallet en er zal een functie in de wallet zitten om maandelijks de winst te incasseren voor de hoeveelheid vSlice die je in je wallet hebt.

Daar kijk ik dus wel naar uit. Maar inderdaad, ik hoop dat ze snel het vDice spel dat er nu al is gaan verbeteren en dat er spellen zoals poker worden toegevoegd om de populariteit van het platform snel te laten groeien en er voor de houders van vSlice meer winst te behalen valt.

Klinkt erg goed! Ben heel erg benieuwd, ik heb niet weer zin in een dood project dat niet of nauwelijks uit de startblokken komt. Dan ga ik voortaan enkel nog ICO's aan met het doel zsm weer met winst te verkopen.
Ik wil een lange termijn project wat ook daadwerkelijk interessant en voordelig is om langdurig bij betrokken te blijven. Als je een eject hebt om evt. met winst uit te stappen is dat fijn, maar dat moet niet het doel zijn.
Ik wil regelmatige payouts, bonussen, etc. Een werkende opzet..

Het nieuwe logo, etc ziet er goed uit, clean. Houd ik wel van. Het interview was ook goed om te lezen.

En natuurlijk heb ik gestemd!
johanh
Member
**

Activity: 103
Merit: 10

View Profile
December 11, 2016, 11:52:58 AM

vDice heeft gekozen om de service van Random.org te gebruiken om echt random nummers te genereren voor het dobbelsteen spel.

Random.org heeft meer dan tien jaar ervaring met het genereren van ECHTE random nummers via het gebruik van atmosferische storingen.  Vele methoden om Random nummers te genereren zijn op de lange duur voorspelbaar met algoritmes dus het is belangrijk als het om geld winnen gaat in een gokspel dat de nummers niet voorspelbaar zijn. Ik ben daarom blij dat vDice gekozen heeft om met Random.org te werken.

Ben ook erg blij met de keuze, lijkt me de meest veilige optie!
Ik lees uw info over de wallet, interview, etc met zeer veel plezier. En ook ik heb gestemd.

coinhugger (OP)
Hero Member

View Profile
December 11, 2016, 11:53:53 PM
Last edit: December 12, 2016, 01:15:33 PM by Mitchell

Klinkt erg goed! Ben heel erg benieuwd, ik heb niet weer zin in een dood project dat niet of nauwelijks uit de startblokken komt. Dan ga ik voortaan enkel nog ICO's aan met het doel zsm weer met winst te verkopen.
Ik wil een lange termijn project wat ook daadwerkelijk interessant en voordelig is om langdurig bij betrokken te blijven. Als je een eject hebt om evt. met winst uit te stappen is dat fijn, maar dat moet niet het doel zijn.
Ik wil regelmatige payouts, bonussen, etc. Een werkende opzet..

Het nieuwe logo, etc ziet er goed uit, clean. Houd ik wel van. Het interview was ook goed om te lezen.

En natuurlijk heb ik gestemd!

Laten we inderdaad hopen dat dit een lange termijn project is waar we jarenlang de vruchten van kunnen plukken. Er is natuurlijk altijd risico, maar als het team getrouw nieuwe en betere spellen blijft ontwikkelen en de juiste marketing strategie hanteert, dan kan het best een groot success worden.

De nieuwe vormgeving zoals het logo en zo is erg belangrijk voor de marketing en zal helpen om serieus genomen te worden als project. Ik hoop dat ze de vDice website en logo ook zullen verbeteren want dat ziet er nog niet echt professioneel uit.

Bedankt voor het stemmen!

Random.org heeft meer dan tien jaar ervaring met het genereren van ECHTE random nummers via het gebruik van atmosferische storingen.  Vele methoden om Random nummers te genereren zijn op de lange duur voorspelbaar met algoritmes dus het is belangrijk als het om geld winnen gaat in een gokspel dat de nummers niet voorspelbaar zijn. Ik ben daarom blij dat vDice gekozen heeft om met Random.org te werken.

Ben ook erg blij met de keuze, lijkt me de meest veilige optie!
Ik lees uw info over de wallet, interview, etc met zeer veel plezier. En ook ik heb gestemd.

U ook bedankt voor het stemmen. Als we allemaal stemmen vergroten we de kans dat vSlice op Poloniex komt, wat erg goed zal zijn voor de waarde van het token.

In het verleden hebben we gezien dat bijna iedere munt die op Poloniex wordt aangeboden ontzettend gepompt wordt. Ik ben niet echt van plan de tokens meteen te verkopen, ik wil eigenlijk gewoon winst vergaren iedere maand maar als de waarde 10x omhoog gaat dan denk ik toch dat ik verkoop. Smiley
johanh
Member
**

Activity: 103
Merit: 10

View Profile
December 12, 2016, 01:09:31 AM

U ook bedankt voor het stemmen. Als we allemaal stemmen vergroten we de kans dat vSlice op Poloniex komt, wat erg goed zal zijn voor de waarde van het token.

In het verleden hebben we gezien dat bijna iedere munt die op Poloniex wordt aangeboden ontzettend gepompt wordt. Ik ben niet echt van plan de tokens meteen te verkopen, ik wil eigenlijk gewoon winst vergaren iedere maand maar als de waarde 10x omhoog gaat dan denk ik toch dat ik verkoop. Smiley

Ik wil inderdaad de tokens ook zo lang mogelijk bewaren, maar bij een grote waardestijging zal ik ook een deel verkopen. Maar niet alles denk ik. Misschien 10-25% houden.
Ik heb vertrouwen invDice, maar ik heb eerder ook teveel vertrouwen gehad in de hoop: het wordt NOG beter..

Je kunt dan beter je winst pakken..

coinhugger (OP)
Hero Member

View Profile
December 12, 2016, 03:50:48 AM

Ik wil inderdaad de tokens ook zo lang mogelijk bewaren, maar bij een grote waardestijging zal ik ook een deel verkopen. Maar niet alles denk ik. Misschien 10-25% houden.
Ik heb vertrouwen invDice, maar ik heb eerder ook teveel vertrouwen gehad in de hoop: het wordt NOG beter..

Ja, dat is inderdaad ook nog een mogelijkheid. Een percentage vasthouden voor het vergaren van winst op de lange duur en de rest verkopen voor minimaal 5x de ICO waarde. Misschien later weer inkopen als er een dump plaatsvindt.

glorytime
Sr. Member

View Profile
December 12, 2016, 03:53:34 AM

Ja, dat is inderdaad ook nog een mogelijkheid. Een percentage vasthouden voor het vergaren van winst op de lange duur en de rest verkopen voor minimaal 5x de ICO waarde. Misschien later weer inkopen als er een dump plaatsvindt.

Ik ga gewoon voor de vette winst, verkoop voor winst na ICO.

coinhugger (OP)
Hero Member

View Profile
December 12, 2016, 03:55:51 AM
Last edit: December 12, 2016, 01:16:20 PM by Mitchell

Als vSlice inderdaad op Poloniex komt dan heb je wel kans op een vette pomp van de waarde in de eerste paar dagen. Het is afwachten geblazen of Poloniex de munt zal aanbieden. Zo niet, dan hoop ik dat Bittrex zo slim is om vSlice te listen. Ik ben niet zo geinteresseerd in de andere (kleinere) crypto markten.

vSlice fans opgelet!

De totale waarde van de ICO is nu al meer dan 214,000 ETH!

Als je 'live' wilt kijken naar de stortingen die gedaan worden in dit fonds gebruik dan Etherscan met het juiste adres.

Hieronder zie je een screenshot van het vSlice ICO adres in Etherscan:

En hieronder dan een vertaling van een belangrijke post van de vDice eigenaar:

Onderwerp: vDice ICO Volledig vernieuwde documentatie:

Beste Ethereum groep, dit is Jason.

Ik was bij het originele team dat het Ethereum project heeft gestart. Nu ben ik bezig met het vDice project.

Onderstaand vind u de allernieuwste documentatie voor vDice:

aa) Spel Code :
https://github.com/jamesgroton/vDice-Contract-Code

bb) vDice ICO Wit Papier (volledig vernieuwde structuur) :
https://blog.vdice.io/wp-content/uploads/2016/10/vDice_ICO_Whitepaper_English.pdf

cc). Het vDice Zakelijk Plan (inclusief voorspellingen van rendement op investeringen) :
https://blog.vdice.io/wp-content/uploads/2016/10/vDice_Business_Plan_English.pdf

cc). De vDice Ontwikkelings-kaart (Document) :
https://blog.vdice.io/wp-content/uploads/2016/10/vDice_Development_Roadmap.pdf

dd). De vDice Ontwikkelings-kaart  (Visual) :
https://blog.vdice.io/wp-content/uploads/2016/10/vDice_Roadmap.jpg

ee). De officiele vDice ICO aankondiging :
https://blog.vdice.io/crowdsale-announcement-vdice/

Al de bovenstaande documenten zijn nu live en in vier talen.

Nog in petto in de nabije toekomst

1). De vDice ICO Code.
2). De vDice ICO Code derde partij Audit.
3). vDice Spel Code derde partij Audit.
andre1980
Sr. Member

View Profile
December 12, 2016, 09:27:34 AM

Zo, dat ziet er allemaal veelbelovend uit!
Ze zijn in elk geval druk bezig met het project, geen stagnatie op dit moment..

Ik denk dat ik het volledig laat afhangen van de markt wat ik met mijn vDice doe.
Zit er 5x of meer in en lijkt het erop dat de waarde omlaag gaat? Dan verkoop ik.
Zit er nog een stijgende lijn in? Dan wacht ik tot hij op het hoogste punt zit.
Is de waarde minder, dan wacht ik voor een langere tijd.

coinhugger (OP)
Hero Member

View Profile
December 12, 2016, 09:40:52 AM
Last edit: December 12, 2016, 01:16:50 PM by Mitchell

Dat is een keuze, en misschien wel een goede als de waarde meer dan 500% omhoog gaat. Je kan altijd weer inkopen als de prijs omlaag gaat...  ALS de prijs omlaag gaat! Misschien dat veel mensen de tokens vasthouden om residuaal maandelijks inkomen te ontvangen.

Ik denk dat ik het volledig laat afhangen van de markt wat ik met mijn vDice doe.
Zit er 5x of meer in en lijkt het erop dat de waarde omlaag gaat? Dan verkoop ik.

Dat klinkt als een gezonde en goede strategie. Ik ga het ook gewoon rustig bekijken wat er gaat gebeuren in de komende dagen en weken. Wat er ook gebeurt, ik geloof dat een ieder die in vSlice heeft geinvesteerd een goede kans op winst zal hebben.
glorytime
Sr. Member

View Profile
December 12, 2016, 10:35:22 AM

Gewoon verkopuh joh!   Grin
Mitchell
Staff
Legendary
*

Activity: 4536
Merit: 2631

Verified awesomeness ✔

View Profile WWW
December 12, 2016, 01:20:02 PM

Hallo allemaal,

Een redelijk hoeveelheid posts in dit topic zijn aangepast omdat twee forum regels werden gebroken:
- Als topic eigenaar is niet toegestaan om je topic te bumpen binnen 24 uur
- Het is niet toegestaan om meerdere reacties onder elkaar te hebben die samen gevoegd hadden kunnen worden

Ik heb nu alle posts zo netjes mogelijk opgeruimt (als in het duplicaat verwijderd en de content in het vorige bericht geplakt met een [hr). Dit betekent eventueel dat links naar posts in dit topic niet meer kloppen doordat de post verwijderd is. Het leek me dan ook wel zo netjes om dit te melden.

Als mensen willen weten waarom een regel is zoals deze is of je niet meer precies weet wat de regels zijn, dan kun je deze in het volgende topic vinden (of navragen): Unofficial list of (official) asktom.cf rules, guidelines, FAQ.

.
 betpanda.io 

ANONYMOUS & INSTANT
.......ONLINE CASINO.......
▄███████████████████████▄
█████████████████████████
████████▀▀▀▀▀▀███████████
████▀▀▀█░▀▀░░░░░░▄███████
████░▄▄█▄▄▀█▄░░░█▄░▄█████
████▀██▀░▄█▀░░░█▀░░██████
██████░░▄▀░░░░▐░░░▐█▄████
██████▄▄█░▀▀░░░█▄▄▄██████
▀███████████████████████▀
██████████▀░░░▀██████████
█████████░░░░░░░█████████
███████░░░░░░░░░███████
████████░░░░░░░░░████████
█████████▄░░░░░▄█████████
███████▀▀▀█▄▄▄█▀▀▀███████
██████░░░░▄░▄░▄░░░░██████
██████░░░░█▀█▀█░░░░██████
██████░░░░░░░░░░░░░██████
██████████▀▀▀▀▀▀█████████
███████▀▀░░░░░░░░░███████
██████░░░░░░░░░░░░▀█████
██████░░░░░░░░░░░░░░▀████
██████▄░░░░░░▄▄░░░░░░████
████▀▀▀▀▀░░░█░░█░░░░░████
████░▀░▀░░░░░▀▀░░░░░█████
████░▀░▀▄░░░░░░▄▄▄▄██████
█████░▀░█████████████████
.
SLOT GAMES
....SPORTS....
LIVE CASINO
▄░░▄█▄░░▄
▀█▀░▄▀▄░▀█▀
▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄   
█████████████
█░░░░░░░░░░░█
█████████████

▄▀▄██▀▄▄▄▄▄███▄▀▄
▄▀▄█████▄██▄▀▄
▄▀▄▐▐▌▐▐▌▄▀▄
▄▀▄█▀██▀█▄▀▄
▄▀▄█████▀▄████▄▀▄
▀▄▀▄▀█████▀▄▀▄▀
▀▀▀▄█▀█▄▀▄▀▀

Regional Sponsor of the
Argentina National Team
andre1980
Sr. Member

View Profile
December 12, 2016, 11:33:08 PM

Hallo allemaal,

Een redelijk hoeveelheid posts in dit topic zijn aangepast omdat twee forum regels werden gebroken:
- Als topic eigenaar is niet toegestaan om je topic te bumpen binnen 24 uur
- Het is niet toegestaan om meerdere reacties onder elkaar te hebben die samen gevoegd hadden kunnen worden

Ik heb nu alle posts zo netjes mogelijk opgeruimt (als in het duplicaat verwijderd en de content in het vorige bericht geplakt met een [hr). Dit betekent eventueel dat links naar posts in dit topic niet meer kloppen doordat de post verwijderd is. Het leek me dan ook wel zo netjes om dit te melden.

Als mensen willen weten waarom een regel is zoals deze is of je niet meer precies weet wat de regels zijn, dan kun je deze in het volgende topic vinden (of navragen): Unofficial list of (official) asktom.cf rules, guidelines, FAQ.

Ik snap dat er regels zijn en dat die gerespecteerd moeten worden. Het zal de topic eigenaar vast niet zo bedoeld zijn.
Maar ik zie het in weinig andere threads gebeuren. Er mag dan wel een flinke bezem over ALLE Bitcointalk threads..

Maar goed,  terug naar vDice!
andre1980
Sr. Member

View Profile
December 12, 2016, 11:38:26 PM

Coinhugger:

Hoe krijgen we die payouts trouwens uitbetaald? Als vSlice of als ETH?
1e lijkt me niet logisch, gezien die vDice tokens begrensd zijn?

Ik wacht in elk geval met smart op de 1e payouts, ben heel erg benieuwd hoe het werkt, hoeveel maakt me in 1e instantie niet eens uit.
Ik wil het gewoon zien werken. Op basis daarvan kan je voor jezelf makkelijker besluiten of het een lange termijn of korte termijn investering wordt.

Ik ben heel erg benieuwd!
coinhugger (OP)
Hero Member

View Profile
December 12, 2016, 11:44:59 PM

Coinhugger:

Ik wacht in elk geval met smart op de 1e payouts, ben heel erg benieuwd hoe het werkt, hoeveel maakt me in 1e instantie niet eens uit.
Ik wil het gewoon zien werken. Op basis daarvan kan je voor jezelf makkelijker besluiten of het een lange termijn of korte termijn investering wordt.

Andre1980, na de ICO heb je je totale hoeveelheid vSlice in de nieuwe wallet die ze gaan uitbrengen. Daarna zal de wallet iedere maand je gelegenheid geven om de winst te incasseren via een knop waarop je moet klikken. Wanneer je dit doet krijg je je payout in ETH en niet in vSlice.

Ja, in eerste instantie zal de uitbetaling niet veel zijn, maar ik ben zelf ook erg benieuwd om het te zien werken.

glorytime
Sr. Member

View Profile
December 13, 2016, 12:05:52 AM

Coinhugger:

Andre1980, na de ICO heb je je totale hoeveelheid vSlice in de nieuwe wallet die ze gaan uitbrengen. Daarna zal de wallet iedere maand je gelegenheid geven om de winst te incasseren via een knop waarop je moet klikken. Wanneer je dit doet krijg je je payout in ETH en niet in vSlice.

Ja, in eerste instantie zal de uitbetaling niet veel zijn, maar ik ben zelf ook erg benieuwd om het te zien werken.

Hey, waar kan ik die wallet downloaden? Ik kan 'm nergens vinden.
Pages: « 1 2 [3] 4 »  All
  Print  

Jump to: