Bitcoin Forum
January 11, 2026, 07:38:56 PM *
News: Latest Bitcoin Core release: 30.2 [Torrent]

Home   Help Search Login Register More  
Pages: « 1 2 [3]  All
  Print  
Author Topic: Ik ben bestolen  (Read 4300 times)
hipstacoin
Member
**

Activity: 98
Merit: 10

View Profile
January 03, 2014, 09:19:19 PM

Goed werk als jullie de scammer hebben gevonden.
Van mij mogen de gegevens van dit soort personen meteen openbaar worden gemaakt en aangifte tegen gedaan worden om zo toekomstige scammers af te schrikken.

Ahem, er bestaat ook nog zoiets als privacy hoor. Straks is het niet de juiste persoon en wordt er een complete klopjacht georganiseerd op iemand die dus onschuldig blijkt te zijn. Begrijp me niet verkeerd, het is heel erg vervelend, maar voor eigen rechter gaan spelen, privé gegevens openbaar gaan maken is niet de oplossing.

My trading feedback thread: https://asktom.cf/index.php?topic=383487.0
ixxi
Full Member

Activity: 154
Merit: 100

View Profile
January 04, 2014, 12:41:36 PM

Ahem, er bestaat ook nog zoiets als privacy hoor. Straks is het niet de juiste persoon en wordt er een complete klopjacht georganiseerd op iemand die dus onschuldig blijkt te zijn. Begrijp me niet verkeerd, het is heel erg vervelend, maar voor eigen rechter gaan spelen, privé gegevens openbaar gaan maken is niet de oplossing.

Ja dat is waar, ik bedoel ook meer als de scammer bekend is om andere eventuele scammers af te schrikken en om de community te beschermen.

tinus42
Hero Member

Activity: 840
Merit: 510

View Profile
January 04, 2014, 07:30:31 PM

Ik zou gewoon naar de politie gaan en niet de cyberdetective uithangen. Je leest te vaak dat een onschuldige met dezelfde naam de klos wordt, zoals toen men de verkeerde Karst Tates op de voorpagina van het AD zette en de verkeerde Joran van der Sloot belaagd werd.

Don't care for Star Wars anymore but am stuck with the avatar
Bik_z19
Member
**

Activity: 62
Merit: 10

View Profile
January 08, 2014, 09:27:45 PM

Heel naar dit! Helaas gebeurt het bij een hoop mensen. Gezien het feit dat BTC zoveel waard is geworden is het ook de moeite waard voor allerlei criminelen. De reden waarom ik mijn wallets altijd vrijwel direct upload naar een online bank/wallet.
Hoop voor je dat het goed komt, maar de realiteit kan helaas wel eens anders zijn... Succes!
Easy2Mine
Hero Member

Activity: 854
Merit: 500

einc.io

View Profile
January 11, 2014, 07:19:15 AM

Installeer VMWare op je computer en surf het internet via VMWare.
Ik heb net de blockchain eventjes vlug bekeken, maar die vieze dief heeft wel veel geld in zijn wallet in een korte tijd vergaard.

tinus42
Hero Member

Activity: 840
Merit: 510

View Profile
January 11, 2014, 01:35:23 PM

Installeer VMWare op je computer en surf het internet via VMWare.
Ik heb net de blockchain eventjes vlug bekeken, maar die vieze dief heeft wel veel geld in zijn wallet in een korte tijd vergaard.

Virtual Box is ook een mooi programma hiervoor en itt VMWare gratis.

http://www.virtualbox.org/

Don't care for Star Wars anymore but am stuck with the avatar
Pages: « 1 2 [3]  All
  Print  

Jump to: