Sorry voor late reactie, ik zit hier niet zoveel omdat ik het nogal druk heb op Discord ;-).
Net Riksen gesproken op Discord.
Ja het is lastig tegenwoordig, ook wij komen een hoop scam tegen. Zelfs van coins waarvan je het niet verwacht.
Maar jullie bedoelen betreffende de service.
Ik heb de service overgenomen van XeZZ (Zit in een hoop MN Coins als teammember zoals: Bitcoin Green, Zest, Xuez en veel meer) en heeft een hele goede naam in het wereldje. Daarna heb ik Zoldur toegevoegd voor het beheren van de masternodes en de system, hij is systeembeheerder en maakt gemakkelijke MN script:
https://github.com/zoldur?tab=repositories.
Dus wij hebben alle 3 een redelijke naam opgebouwd in korte tijd en zou zonde zijn van de reputatie om er dan vandoor te gaan met de coins.
Als ik dat had gewild had ik dat een tijd terug al gedaan en niet zoveel tijd en moeite erin gestoken.
We zijn bezig met een website + platform en willen één van de grootste in de community worden met de beste service. Ik bedoel... we pakken 5% fee van de verdiende rewards, dit zijn leuke verdiensten en het zou stom zijn om dit weg te gooien en één keer te cashen met de kans dat justitie achter je aan komt.
Heb liever een goed geweten... Mochten je vragen hebben, join onze Discord (net als Riksen) en stuur me even een privé berichtje!